U kunt contact opnemen met een kunstacademie. Daar zijn vast studenten, die wel aan de slag willen met uw muur. Het niveau van deze mensen is over het algemeen iets hoger, dan de gemiddelde "straatartiest". Het moet wel een beetje mooi worden neem ik aan.

Wat u ook kunt doen is een advertentie plaatsen in het plaatselijke huis-aan-huisblad, met een oproep.

even een tip: laat de mensen van tevoren een schets maken, die u kan zien. tevens zou ik om fotomateriaal vragen met voorbeelden van vroeger werk.
14 jaar geleden
Mijn neefje heeft sindskort ook een vette graffiti op zijn muur laten zetten...

Hij heeft dit gedaan bij Doemijeengraffiti...
HELE goede gast is dat.
Z'n website is geloof ik http://www.doemijeengraffiti.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Leuke site hoor! +1 spuitbus voor jou
Juist! laat eerst een schets maken en vraag naar voorbeelden van eerder werk!

Doemijeengraffiti ken ik ja, deze jongen is erg bekwaam en maakt mooie dingen, op die site vindt je veel voorbeelden van zijn werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriend van mij doet dat toevallig, op de foto je een werk van zijn hand.

mocht je interesse hebben kan ik je zijn contactgegevens PB'en
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals eerder gezegd: ga naar: http://doemijeengraffiti.nl

hier kan je zowat alles laten spuiten tegen echt goede prijzen!

hier wat voorbeelden van die site:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op deze site http://www.asine.nl die jongen is goed en goedkoop…
Het is geen bedrijf maar hij doet het puur uit hobby vandaar dat hij zo goedkoop is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik kende er een hele rits vroeger, maar de meeste zijn gestopt... graffiti dit graffiti dat.. nu is de enige echte grote en goede www.doemijeengraffiti.nl ...hierboven al lgenoemd zag ik maar die blijft gewoon goed! ...Ik zeg doen! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal er met die sites ook wel aan liggen waar je woont... Ik in Drenthe en ik wil heel graag mijn bruine garageklep/deur zo mooi en kleurig versierd hebben.... Maar ik neem aan dat de hier genoemde sites zich voornamelijk richten op de Randstad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey Mendy,

www.doemijeengraffiti.nl werkt door heel Nederland weet ik, deze hebben laatst nog iets gespoten in Zeeland hoorde ik en in Noodholland en ze komen uit Utrecht, dus ja...