waar vind ik een poef (richtprijs 300 €) die je kan omvormen tot bed (in België of leverbaar in Belgie)?

Ik ben op zoek naar een poef die ik kan omvormen tot een 1-persoonsbed met lattenbodem. Vroeger had Ikea dit in haar assortiment, maar helaas verkopen zij dat niet meer.
Een tweedehandsbed vind ik niet hygiënisch, dus ik ben wel degelijk op zoek naar een nieuw exemplaar. De richtprijs is 300 €, maar vermits het vrij noodzakelijk is dat ik over dergelijke poef beschik,, mag de prijs ook hoger zijn (lager is uiteraard ook prima :)).

11 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ik heb er 1 opklapbed gevonden die je als hocker op kunt klappen:

BeddenReus:
Een hocker en vouwbed in een. Leverbaar in de kleur zwart en in de maat 70x200.
E 129
http://www.beddenreus.nl/?sm_id=21&product=487
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
super en superprijs, maar ik heb helaas nog altijd geen antwoord van hen ontvangen of ze ook leveren (staat niks van op de website) en zo ja, of ze leveren in België.
maar ik hoop van harte van wel, dit is helemaal wat ik zoek.
inmiddels op zoek naar alternatieven, maar dat is geen makkie