Wie weet een goed adres of merk gordijnen?

Ik zoek gordijnen waar je wel van binnen naar buiten kan kijken en niet van buiten naar binnen.
Ik wil ze ook gewoon op 40 graden kunnen wassen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken wel plakfolie waarmee dat kan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, psmans het moeten echt gordijnen zijn.

Het beste antwoord

Dat heet Inbetween vitrage, is iets dikker

Toegevoegd na 3 dagen:
ook bijvoorbeeld te bestellen bij Wehkamp:
http://www.wehkamp.nl/wonen/gordijnen-raambekleding/in-between

http://www.gordijnshop.nl/gordijnstoffen/inbetween-gordijn.asp

http://www.gordijn-gordijnen.nl/in-between-gordijnen

Hieronder dan nog als laatste een leuk muziekje van Wouter Hamel 'In between"
om aan te zetten tijdens het surfen!
http://www.youtube.com/watch?v=frnrV0L28tY
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is elke vitrage die er bestaat. De truc is om binnen het licht niet aan te doen, dan kunnen ze van buiten niet naar binnen kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn moeder heeft gordijnen die lijken op vitrages. gewoon op een rail,. maar ze zijn gewoon wat dikker dan gewone vitrages,
ze kan goed naar buiten kijken maar je ziet niks naar binnen.
als je savonds de lampen aan hebt zie je wel het licht maar je ziet niemand zitten.

gewoon bij leenbakker gekocht
14 jaar geleden
Er zijn ook screens voor binnen en buiten. Screens zijn bedoeld voor zonwering. Bijkomend voordeel; je kan alleen van binnen naar buiten kijken. Deze zijn o.a. te koop bij Hornbach.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikea gordijnen.
Stevige kwaliteit; dempt geluid en licht, en gaat inkijk tegen.
Gordijn met voering; geeft een mooie achterkant.
Gordijn met linnen inslag; geeft stevigheid en glans.
Eenvoudig in te korten met het meegeleverde snelzoomband.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat om vitrage...
Dat noemen ze ook wel een inbetweens. Bijna transparant, maar toch een beetje dekkend. Let wel op dat als het donker is en je hebt binnen een lamp aan dat je nog wel 'schimmen' kunt zien van buitenaf.
Neem 100% polyester, die kan je lekker wassen, en nat ophangen dan hoef je ook niet te strijken.
Nog een trucje, zet een lamp in de vensterbank voor de gordijnen zodat de aandacht op de lichtbron valt.
(Ik werk in een gordijnenzaak)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een schattig winkeltje! Bedankt voor je tip hier heb ik iets aan. Ik vroeg me af of de Hema ook inbetweens verkoopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh dat denk ik wel. Ze hebben mooie goede kwaliteit stoffen bij Hema