Weet iemand een site met tips om je keuken gezlig 'aan te kleden'?

We hebben een prachtig nieuwe landelijke keuken gekocht, en de kleur is........... zwart. Nu wil ik hem opvrolijken met allerlei assecoires om er een warme keuken van te maken, met o.a. manden die in een open kast gedeelte onder het gasstel te plaatsen. Weet iemand nog een site waar ik wat meer ideeen kan op doen, m.n voor zwarte keukens?

Heel graag en alvast bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel dus: accessoires ;-)

11 jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Het beste antwoord

Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik zou zeggen:
handdoeken en kaarsen en mandjes en keukenapparatuur die te zien is een of twee tinten.

http://paginas.welke.nl/keukens/keuken-accessoires/landelijke-keukendecoratie.html

De sfeer van je keuken wordt natuurlijk niet alleen bepaald door de keuze in kasten, werkbladen en apparatuur. Het zijn uiteindelijk de accessoires die het af maken. Bekijk op onze site een boel inspiratie voor keukendecoratie in een landelijke stijl.

En dan kom je hier:

http://www.welke.nl/

Gehaakte lampekap, gemozaiekte schalen, schalen van stofmache (van je eigen oude zomerjurk).....ontzettend leuke zelfmaak dingen.
http://www.welke.nl/lookbook/mdvanderjagt/Inspirerend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Hey ja, dankjewel, wat veel tips op die site:-)!

Andere antwoorden (1)

Kijk ook eens in een winkel waar ze keukens verkopen
Die mensen hebben stylisten aan het werk,en maken die keukens extra mooi voor de verkoop.
burgos