Hoe maak je cd's aan je muur vast zonder lijm en plakband?

Het hoeft niet persee leterlijk op de muur mag op dat t terminste wel bij de muur zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
3.8K

Het beste antwoord

punaises..

Toegevoegd na 3 minuten:
-Spijkers
-Schroeven
-Muurankers
-Bouten
-Keilbouten
-Nieten
-Popnagels
-Krammen
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Postersummie's!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Posterdummie's bedoel ik. Perfect daarvoor.
Amadea
11 jaar geleden
Dat is toch een combinatie van lijm en plakband...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is toch van dat witte kneed spul?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar het is niet blijvend en makkelijk te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ow dat zal mischien wel goed kunnen helpen, maar plakt het wel op cd's?
Dan zou ik een lijntje spannen en dan de cd's met een aan een kant andersom omgebogen paperclip aan het lijntje hangen.
Amadea
11 jaar geleden
Plakkertjes voor 3d kaarten. Vietkante blokjes van 3x3 mm en werkt heel goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar kun je die kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de action... of een of andere hobbywinkel... misschien zelfs hema (not sure) maar kijk eerst maar bij de action daar hebben ze die `stickers/schuimpjes` zeker wel. voor 2 euro heb je meeeer dan genoeg :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Action inderdaad. Kost echt niks.
Powerstrips voor posters werken goed. Hoor je ook weer van de cd en van de muur af te kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je behang hebt, kun je heel makkelijk het doen met zo'n kleding speld (die naaisters gebruiken). Je houdt dan de cd op de gewenste plek en duwt de naald tissen het behang en de muur in. Ze zitten dan heel sttevig vast. Ik gebruikte ook naalden in de kleur van de cd.