Hoe moet ik de metalen haken 4-vingerig v/decoband bevestigen van de Yisk?

k heb kant en klaar gordijnen gekocht bij de Yisk. Heb daar ook de haken gelijk bij gekocht.(Metalen haken 4-vingerig v/decoband). Wie kan mij vertellen hoe ik die moet bevestigen? Als ik er 3 á 4 haakjes in heb dan glijden de eerste er alweer uit.

Picture for question
4 jaar geleden
in: Interieur
10.5K

Antwoorden (1)

Plooi het gordijn zo dat je 4 openingen naast elkaar hebt (dubbele plooi) en schuif dan alle 4 de pootjes van de haken er tegelijk in.