Ik wil een foto op canvas bestellen bij TOP-Canvasfoto ( www.top-canvasfoto.com ) Heeft iemand hier ervaring mee? Is de kwaliteit goed?

Ik heb een foto van een 7 megepixel camera en wil deze afdrukken op een 70x50cm canvas doek. Wordt dit mooi? Of wordt het te pixelig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet niet of het op dat adres ook kan, bij andere adressen weet ik dat je de foto eerst kunt insturen om te laten controleren of het bestand goed genoeg is om op dat formaat af te drukken. Voorbeeld hiervan:
http://www.canvascompany.nl/Veelgestelde-vragen/

Het beste antwoord

ja hoor, absoluut goeie ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb geen ervaring van dit merk, maar wel van foto's. op canvas. Ik heb er laatst nog een voor mijn verjaardag gekregen: ik als sexy 25 jarige jongeman.
Wij leten altijd 40 x 70 cm maken van allerlei soorten foto's (oud en nieuw, digitaal en dia)
Hangt nu bij de andere familiefoto's op canvas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij kruidvatfotoservice goede kwaliteit en prijs