Kan je, als je lievelingstapijt versleten is, het gewoon opnieuw laten maken? En is dit erg duur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

bedoel je een vloerkleed of vloerbedekking? Het is na te maken . Waarschijnlijk is het goedkoper zo'n zelfde kleed nieuw aan te schaffen.
En ga eens naar het textielmuseum in Tilburg, daar zie je wat er allemaal kan, ook op dat gebied.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Laten wij er van uit gaan dat alles kan,maar overal hangt een prijs kaartje aan.En ik denk dat de prijs van een zelfde tapijt laten maken niet haalbaar is.Alle tapijten die worden verkocht worden in massa gemaakt,daar rollen er honderden per dag de fabriek uit.En wat is versleten?zitten er gaten in?
Als je echt zo gek ben op je tapijt is er dan geen andere oplossing?Kan je het niet goed schoonmaken/of evt laten repareren,maak het is lekker schoon met azijn,zitten er franje aan?dat is ook te repareren.En als je er echt aan gehecht bent,dan maar minder mooi toch?
Ik hoop echt voor je dat je een oplossing vind,want het is
altijd prettig als je iets in huis hebt waar je ,je fijn bij voelt.
Succes hoor.
burgos