Hoe kan ik kleine putjes in een leren bank herstellen?

Vanmiddag een nieuw leren bankstel gekocht, zodra deze stond heeft de kat hem even gebruikt als krabpaal (:@)

Er zitten nu kleine putjes in. Kan ik dit herstellen en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
8.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk Het eigenlijk niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh wat zonde zeg. Misschien staat hier iets voor je bij? http://www.werkenmetmerken.nl/nl/fixx_leather_care_kit/p/403

Het beste antwoord

Als ik jouw was zou ik contact opnemen met de leverancier van je bankstel.Die hebben zo veel mogenlijkheden om iets te repareren.Als het van de fabriek af komt,zit er altijd wel een kleine beschadiging,en die werkt de winkelier altijd weg.
Zou er zelf niet aan gaan rommelen,zonde van zo,n nieuw bankstel.
Suc6

Toegevoegd na 13 uur:
Ik heb jaren in de meubels gezeten,de winkelier lost het echt wel voor je op hoor.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed punt! Ik maak er morgen werk van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Winkel kon niks voor me doen helaas.

Andere antwoorden (1)

als een kat een leren bank gebruikt als krabpaal, heb je misschien geen putjes, maar puntjes er in door de nageltjes...

ik heb een mooie leren stoel gehad die nooit gebruikt werd als krabpaal, maar uiteindelijk toch door kattennagels (er op springen en afzetten) op de armleuningen kapot ging...

wat je kunt proberen, afhankelijk van de kleur is de pu(n)tjes te vullen met schoensmeer en uitpoetsen, als het donker leer is kan dat wel lukken, zo niet dan is het misschien verstandig om te berusten bij deze tegenslag en een deken of mooi kleed er over heen te hangen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
op een nieuw bankstel nu al een kleed??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraag het aan niels ! hij zal of repareren of bedekken, denk ik ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het IS een optie, maar liever niet. Ik vind een kleed over de bank niet de ideale oplossing. Bedankt voor het meedenken. Ik vind schoensmeer "gevaarlijk" straks lijkt het erger dan het is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat voor kleur heeft je bank ? als het donker (zwart/bruin) is, zie je het vast niet, bij een lichte kleur begrijp ik je aarzeling wel.