Hoe kan ik kleine putjes in een leren bank herstellen?

Vanmiddag een nieuw leren bankstel gekocht, zodra deze stond heeft de kat hem even gebruikt als krabpaal (:@)

Er zitten nu kleine putjes in. Kan ik dit herstellen en zo ja hoe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als ik jouw was zou ik contact opnemen met de leverancier van je bankstel.Die hebben zo veel mogenlijkheden om iets te repareren.Als het van de fabriek af komt,zit er altijd wel een kleine beschadiging,en die werkt de winkelier altijd weg. Zou er zelf niet aan gaan rommelen,zonde van zo,n nieuw bankstel. Suc6 Toegevoegd na 13 uur: Ik heb jaren in de meubels gezeten,de winkelier lost het echt wel voor je op hoor.

als een kat een leren bank gebruikt als krabpaal, heb je misschien geen putjes, maar puntjes er in door de nageltjes... ik heb een mooie leren stoel gehad die nooit gebruikt werd als krabpaal, maar uiteindelijk toch door kattennagels (er op springen en afzetten) op de armleuningen kapot ging... wat je kunt proberen, afhankelijk van de kleur is de pu(n)tjes te vullen met schoensmeer en uitpoetsen, als het donker leer is kan dat wel lukken, zo niet dan is het misschien verstandig om te berusten bij deze tegenslag en een deken of mooi kleed er over heen te hangen :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100