Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een levensgrote foto van mijn dochter op canvas laten afdrukken?

Ik wil een levensgrote foto van mijn dochter van zes op canvas laten afdrukken. De foto moet ongeveer 1 meter 20 hoog en 30 centimeter breed zijn. Welke aanbieder is goed in het afdrukken van foto's op canvas?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
824

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij FotoInsight kost een grote foto op canvas van 90x130 cm € 149,99 plus verzendkosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik ben erg tevreden over www.reclameland.nl.
Zij kunnen bijna ieder gewenst formaat afdrukken.
Snel in huis en goede kwaliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze test van foto's op canvas is heel handig:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit soort formaten vind je bij verschillende aanbieders. Printing-1 biedt bijvoorbeeld 55 verschillende formaten, waarbij je zelf het formaat kunt kiezen in stappen van 10 cm per zijde. Alle formaten van 30x30 cm en 30x120 cm tot 120x120 cm zijn mogelijk: "Printing-1" . Een foto op canvas van 30x120 cm kost € 79,95 exclusief verzendkosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al mijn drukwerk laat ik doen bij Vistaprint.
Zelf te ontwerpen naar formaat, kwaliteit, inhoud, enz.
Zeer betrouwbaar en correcte leveringen, nog nooit problemen gehad.
Regelmatig zijn er zeer prijsgunstige, speciale acties, als u zich inschrijft krijgt u die regelmatig in uw mailbox.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een goede kwaliteit foto op canvas (geen goedkope rotzooi) en veel keuze in grote formaten moet je eens kijken op http://www.kadoek.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding