waar kan ik voordelig (losse) zeepjes bestellen voor een zeepketting, zonder meteen 10 stuks (van hetzelfde) af te moeten nemen?

tja, voor het maken van een zeepketting dus, en hoef er niet meteen mijn hele huis mee vol te hangen ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar je zeepjes voordelig kunt bestellen weet ik niet . Bij Action of Xenos zie ik ze regelmatig in de winkels te koop. Zeer voordelig trouwens.(ook leuke accessoires die je er tussen kan rijgen). Wel per meerdere stuks, maar je kan dan ook een paar zeepkettingen extra maken , om b.v. cadeau te geven straks met Sint en Kerst. (`k hou me aanbevolen !)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maakte ze vroeger altijd zelf, in silicone-vormen! Kun je ze ook zelf geuren en kleuren zoals je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een leuk idee! Ik wil ook zeepkettingen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een zeepketting eigenlijk? Waar gebruik je 'm voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dezelfde vraag..wat is een zeepketting ( ik zie wel foto's op die websites ) maar vooral ; wat DOE je ermee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zeepketting is ter decoratie en ruikt lekker, dus bijv. op het toilet zorgt het voor een lekker luchtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, voor de fun, het luchtje en als deco. je hoeft het niet om te hangen dus. (met dit regenachtige weer lijkt me dat al helemaaaal geen strak plan) :)

Antwoorden (5)

Zeepkralen voor een zeepketting vind je op onderstaande site.

Toegevoegd na 34 seconden:
http://www.beadsxl.nl/shop/index.php?cPath=76

Toegevoegd na 15 minuten:
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zeepjesenzo/c-353532/zeepjes/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om aan te kunnen kopen bij BeadsXL dient u eenmalig een account aan te vragen. Na registratie dient u een branchegerichte (kopie van een) inschrijving bij de KvK te overleggen. Na goedkeuring wordt uw emailadres uw login-code en samen met een password dat alleen bij u bekend is kunt u vervolgens inloggen hhm.... gaat niet helemaal lukken die KvK inschrijving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
min is niet van mij hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is te hopen ik doe mijn best!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het, en ik zie het, én daarom deed ik zojuist een +je :) dankjewel!
Bij de zeepkiosk.

http://www.zeepkiosk.nl/

Ik heb nog een zak vol zeepjes van hotels e.d.
Misschien kun je eens rond vragen in familie en kennissenkring of er nog mensen zijn die dat hebben.
Kun je zelf ook weer figuren uit snijden.

Of je koopt bij De Tuinen een lekker stuk zeep en snijd daar plakjes van en dan vierkantjes of rondjes.

Zelf zeep maken, schijnt ook erg leuk te zijn:
http://zeep.vanderleden.com/

Mijn kleindochter heeft daar eens een workshop van gedaan: erg leuk om met kinderen te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuke links en tips :)) dank je!! +1
Winkels zoals " de Tuinen" verkopen ze van die losse en kleine in verschillende kleuren en geurtjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Marktplaats vind je veel mensen die ze maken, en voordeliger vaak dan bij webwinkels. Verzenden kan per brievenbuspost; moet je geen hele dikke nemen, dat kan namelijk ook. Ze hebben vaak vele soorten en maten, ook hele aparte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wendy!!
ik wil geen #mensen# bestellen!!
:OP +1 en excuus voor mijn kwallerige reactie. zal vanaaf eens MP afspeuren (en dat vindt ik toch vervelend!!! #huhum#)
:))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...die ze maaaaaaaaaaken staat er...zuchts.... ;-)
Ik koop ze ook geregeld voor mijn toko, hartstikke leuk om te doen, "effe Marktplaatsen"!!
Dank meis!
Mijn hobby is zeepkettingen maken. De tips die je krijgt over Kruidvat e.d. zijn goedbedoeld, maar je hebt er voor een zeepketting niks aan. Deze zeepjes zijn veel te hard en als je er een gat in wil maken, barsten ze meestal kapot. Jij hebt zeepjes nodig op glycerinebasis. Als je zeepjes nodig hebt, wil ik ze je wel voor je maken, tegen kostprijs. Je kunt dan kleur en vorm zelf bepalen. Wil je nog meer weten, mail me dan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, Kruidvat is niet genoemd maar De Tuinen. Ook hotelzeepjes zijn te hard.

Toegevoegd na 4 dagen:
Hierbij de foto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor het vriendelijke aanbod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is een hele waardevolle tip! +1 ik heb zelf al eens een poging gedaan om wat te klooien met de 'standaard' zeepjes, maar dat werd idd niets dus. vind je aanbod super aardig. :)
heb je misschien een foto van wat je zoal gecreëerd hebt/wat je kan maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou je dolgraag wat foto's willen sturen (want ik ben supertrots op m'n creaties),maar heb geen idee hoe ik dat via goeievraag moet doen. Misschien heb je een simpele uitleg hoe ik dat kan fiksen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sturen via GV kan niet, maar je kan hier wel een foto plaatsen bij je antwoord. als je drukt op 'bewerken' pak je het 2e blauwe zinnetje 'afbeelding toevoegen'
dan klik je, zoek je een plaatje waar je supertrots op bent, en voegt deze toe. (je kan 2 afbeeldingen toevoegen) vervolgens druk je op 'antwoord bewerken' en heel GV kan zich vergapen aan je creaties :) ik ben wel reuze benieuwd hoor ;-)