waar vindt ik een bureau van 1.35 of 2.70 meter?

Ik wil graag 2x een bureau van 1.35 meter of 1x een bureau van 2.70 meter.
Er moeten 4 mensen aan kunnen zitten met laptop en ik wil dan ook graag zo'n schuif ding aan de onderkant dat je je laptop in en uit kan schuiven+ wat opbergruimte. Ik ben nog niks tegengekomen en ik hoop dat jullie een site of adresje weten. Verder mag hij niet abnormaal lang zijn het liefst 80 a 90 cm. Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
2.5K

Het beste antwoord

je zou eens kunnen kijken bij jouwMaatkast.nl hier kunt je onder anderen bureau's/tafels op maat ontwerpen en online bestellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op een site van kantoor meubelen.
Daar is alles te koop in alle afmetingen.
burgos
9 jaar geleden
Loop binnen bij Ikea of check online catalogus.