welke matras voor elektrische bed.?

Hierbij had ik de volgende vraag. Wat voor soort matras heb je nodig voor zo elektrisch verstelbare laten bodem. We hebben nu al 10 jaar een elektrische bed alleen zijn de matrassen uit die tijd nu op. En wil een beetje vergelijken wat die dingen kosten maar weet niet hoe ze die dingen noemen. Ze zijn natuurlijk een stuk flexiebeler dan een gewoon vering matras.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
19.6K

Antwoorden (5)

Elke goede matras is daar wel geschikt voor.
Maar bij de winkel waar je ze koopt geven ze je ook goed advies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom zeg ik ook, in de winkel krijg je goede voorlichting.
Het best geschikt zijn traagschuim-, koudschuim-, polyether- en latexmatrassen.
Daarnaast kan een pocketveringmatras ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat je ens voorlichten bij matras direct,spotgoed koop en een prima service.
burgos
11 jaar geleden
Je kunt het best een pocketvering matras nemen, dat is het best voor je rug. kijken op marktplaats, staan veel aanbiedingen. Zoeken op pocketvering matras
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

wij zelf hebben een Aupingmatras geweldig meegaand matras voor een electrische lattenbodem !

puzzelientje