Hoe vul de spleet tussen 2 matrassen op?Ik heb er al een "matrassenopvuller" tussen gedaan, maar die komt ook klem te zitten en zakt weg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
8.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens ongeveer dezelfde vraag gesteld, misschien heb je wat aan de antwoorden: http://www.goeievraag.nl/vraag/voorkom-kuil-bed.10477

Antwoorden (8)

Met T profiel. Per meter te koop in iedere beddenzaak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en wat is dat precies?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was de matrasopvuller!
Helpt geen zier, het zakt weg en blijft kieren.
Overigens maar een klein spleetje, maar toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stuk band van rubber of ander zacht materiaal in de vorm van een T Bedoel alleen maar te zeggen dat ik het gezien heb. Of het comfortabel is weet ik niet.
Das lastig om dat goed voor elkaar te krijgen,er zal vast wel iest zijn waardoor dat kan.
Dit probleem hadden wij ook maar hadden een andere oplossing!
gewoon een 2 persoons matrashoes over de bijde matrassen heen.dus 1 geheel!!!

suc 6.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik heb nog even gegoogels,antwoord wat bij iemand goed geholpen heeft is dus een matraswig er tussen te doen(wat je al heb dus) en dan een dekmatras en een 2 persoonsmatrashoes en dat zal het moeten doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n 2 persoonsmatrashoes doe ik al, maar dat helpt niet voldoende
Ik slaap alleen, maar dan wel in het midden van het bed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@NonstopJudit: Dan zou ik adviseren om een lekker breed tweepersoonsbed te kopen met een lekker breed tweepersoonsmatras. Maar je krijgt ongetwijfeld last met je partner over het (bedterritorium) Dan zou je nog kunnen kiezen voor twee eenspersoonsbedden met een nachtkastje er tussen. Dan kun je rustig in het midden slapen zonder dat je partner er last van heeft. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tegenxinning, ze slaapt alleen,( in d'r uppie), in het midden va het bed ;)
Je zou kunnen proberen om het T-profiel beter vast te zetten, met klittenband bijvoorbeeld. Of vastnaaien met stevig garen. Moet wel heel stevig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk glijden je matrassen te veel, waardoor ook de matrasopvuller wegzakt. Je kunt dit voorkomen door anti-slipmatten onder je matras te leggen. Deze foammatten zijn het voordeligst verkrijgbaar bij een campingwinkel, omdat ze ook vaak als bodembedekking in tenten worden gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een (dunne) dekmatras kopen om over de beide matrassen te leggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een 2 persoon matras beschermer gebruiken.!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
u kunt het oplossen met een liefdesbrug / matraswig. de onderkant van uw matrassen voorzien van anti slip dek / matje en de bovenkant van uw matrassen in een geheel opmaken ( inpakken ) met een molton en hoeslaken, soms kan u er ook nog een topper op leggen , dit maakt een matras vaak wel zachter, en zal dan van dikke kwaliteit moeten zijn anders lost het nog uw probleem niet op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een dekmatras kopen (een matras van een paar cm dik) en die over het gehele bed heen leggen.