Hoe kan ik het merk vloerkleed achterhalen?

Ik heb een mooi vloerkleed gezien (heb er ook een plaatje van) maar hoe kan ik nu achterhalen waar deze verkrijgbaar is of ten minste welk merk het is??

Ik zou heel graag dezelfde willen namelijk...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je dit plaatje dan vandaan gehaald?
Heb je er een link van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee helaas niet, anders was het makkelijker zoeken natuurlijk. het plaatje is mij toegestuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je dan aan de persoon vragen waar hij/zij het vandaan heeft?
burgos
12 jaar geleden
Je kan proberen naar een woning inrichter te gaan.
Laat daar het plaatje zien, misschien kunnen ze jou
verder helpen.
Suc6 ermee

Antwoorden (1)

Bij onderstaande link zag ik een ongeveer identiek kleed; het is een soort vraag/aanbod pagina en ik weet niet hoelang die nog bestaat. trefwoorden zijn: Carpet B-Square Waves, vlaardingen, Innovation Living