Wie weet waar ik deze design deurbel kan kopen?

Ik kan hem zelf vinden voor 125 euro.... maar ik zoek een goedkopere. iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
paulus811
12 jaar geleden
Leuk ding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk bedacht inderdaad. Het ziet er niet als een massaproduct uit en er zullen er dan niet veel aanbieders van zijn (en dus weinig prijsverschillen). Hoeveel reserveglazen zitten erbij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, goede vraag domtic. Ik gok 0.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon zelf maken! Spoel van een oude deurbel, setje glazen, plankje, wat draad en lijm, klaar.
liveisgreat
12 jaar geleden
super! ben benieuwd of je van iemand een antwoord krijgt waar je een goedkoper exemplaar kan vinden. Want 125€ is idd erg duur!!
Ivana
12 jaar geleden
Moet je wel kristallen glazen gebruiken, anders klinkt het niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat je het voor een goedkopere prijs kunt vinden aangezien de ontwerper het ook voor 125 euro verkoopt, mits je het misschien zelf maakt of 2e hands koopt. http://www.droog.com/store/accessories/bottoms-up-doorbell/

Antwoorden (1)

Daarvoor moet je bij Conrad zijn!
Die heeft alle mogelijke soorten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie hem niet hoor....