Hoe een Colavlek uit een geloogde of geboende tafel halen....?

We weten niet of de tafel geloogd of met was is behandeld, hij is zeker niet gebeitst of gelakt. oppervlakte voelt ruw aan..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
4.4K

Het beste antwoord

Raad van een meubelman?
Probeer eerst aan de onderkant!
Neem grof schuurpapier, meer
schuren dan de vlek groot is
(Kuilen)ik bedoel ook grof
schuurpapier, en dan na schuren
met fijn.
Zo doen wij dat ook op ons bedrijf.
Onderkant gelukt? dan kan je boven
aan de slag probeer ook eerst de
onderkant bij te kleuren met was.
een beetje uit proberen met de kleur.
Zeker geen boter gebruiken, wordt
een vette boel ,smeert niet goed uit.
Dus resume eerst de onderkant
proberen
suc 6
burgos
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

U kunt schuurvloeistof kopen en uw tafel met behulp van een schuurplaatje en de vloeistof uw tafel schuren. <----- helpt altijd:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb weleens gehoord: Wrijf het in met roomboter, maar ik heb dit nooit geprobeerd (had tafels waar een zeem voldoende was in die tijd, gelukkig)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om deze vlek te verwijderen doe je een mengsel van boter en sigarettenas op een vochtige doek, en smeer hiermee de plek in. Daarna wrijf je het hout met een droge doek op.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ klopt, ik heb het meer gehoord..met sigarettenas..maar dan zonder boter omdat boter weer vet is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sigarenas,is me bekend.
Maar met boter erbij,,Niet+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sigarettenas moet sigarenas zijn.Dit toevoegen hangt af aan de kleur van de tafel, probeer het eerst zonder.
burgos
12 jaar geleden
Nou echt niet met boter.
burgos
12 jaar geleden
Deze methode is voor gelakte tafels.
Probeer het eens met een beetje soda,geweldig middel. Tip probeer t eerst uit op n plekje waar t geen kwaad kan (onderkant tafelblad bv) succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Soda bijt uit!!!