Mag ik nu nog stofzuigen ?

Na 22:00 uur 's avonds ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
5.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik dat soort neigingen heb ga ik stil in een hoekje zitten wachten tot het over is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en dan bel ik morgenochtend meteen de huisarts...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede vraag, je kunt altijd ´s avonds iets willen zuigen, een ongelukje ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol @ deva , maar als alle hoekjes stoffig zijn, is het niet echt lekker wachten.

Het beste antwoord

Het nadeel is dat onze stofzuigers kunstmatig meer geluid maken dan strikt noodzakelijk is. Het schijnt dat ze zo zijn gemaakt omdat men dan denkt meer stof of te nemen dan zonder het lawaai. Mag je stofzuigen na 22 uur ja, is het wenselijk voor je burenliefde nee, dat vind ik van niet (tenzij je muren hebt van een meter dik LOL)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

(Ik zou naar de huisarts gaan...)

Ja, waarom mag dat niet? Ook om 22:00 uur ´s nachts...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1. Goed antwoord!. Daar mag je nooit risico mee nemen, eerst aan de huisarts vragen. Het kan ongevaarlijk zijn, maar je weet maar nooit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nou humor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha die antwoordman:P
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje voor de lach :)
Ligt eraan, als je kunt inschatten dat het niet hinderlijk is voor je omgeving, maar verder mag je na 22.00 uur bij voorkeur geen extra lawaai meer maken en daar valt stofzuigen ook onder.
Morgen weer een nieuwe dag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn buren kunnen het zeker goed horen, maar heb toch even snel gezogen want het was echt nodig.
Ik zou als ik jou was maar inderdaad even naar de huisarts gaan of spoedeisende hulp in het ziekenhuis.
Wie doet dat nou? normaal?

Ik vind van wel, waarom niet.
Tenzij er kinderen boven lopen te slapen ofzo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slaapwandelende kinderen?
Zolang ze niet struikelen over de stofzuigerslang geen probleem toch?
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha nee
Tuurlijk mag dat.
Misschien wordt het vervelend als je urenlang doorgaat, en ook nog hele dunne wandjes hebt.
Maar even de stofzuiger door het huis gooien moet kunnen hoor. Ook om 10 uur 's avonds.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga een voorstel doen in de 2e kamer, na 22.00 uur geen schoonmaakwerkzaamheden meer in huis verrichten.
Anders mag je het de volgende dag het hele huis doen voor straf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed plan!
Waarom niet?
Is er een bepaalde tijd ofso voor stofzuigen. Ik denk van wel hoor.. Maar overdag doen is het beste.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan kun je zeker besparen op energie van lampen.
Want overdag is het helder genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt wij doen wasmachine meestal s'nachts is ook bezuinigen op energie minder verbruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt wij doen wasmachine meestal s'nachts is ook bezuinigen op energie minder verbruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt wij doen wasmachine meestal s'nachts is ook bezuinigen op energie minder verbruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ beebiefaked, dat geldt alleen als je dubbel tarief hebt (dag- nacht stroom)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou En.!
gaatje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Mijn voordeur staat al open.. je komt maar hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in een vrijstaande villa woont zou ik niet weten waarom je niet zou mogen stofzuigen. Als je in een appartement of flat woont zou ik persoonlijk rekening houden met mijn buren en het stofzuigen uitstellen tot morgen. Volgens mij mag je ná 22.00 uur geen lawaai meer maken en stofzuigen is toch echt wel een lawaaige klus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep.

Kans dat iemand er last van heeft is vele malen kleiner dan de kans dat iemand het hoort. En dat iemand er "last" van heeft is vele malen kleiner dan de kans dat ze je het kwalijk nemen zonder er eerst even beleefd wat van te zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk! Je laat toch geen bende achter als je naar bed gaat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik 's nachts om 1 uur een Duralex glas laat kletteren, dan is er niets of niemand die mij kan stoppen om de bende op te zuigen. Zo.
14 jaar geleden
ligt aan de grote van de spierballen van de buurman
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WMocht je laminaat hebben dan zou ik voor een stoffer en blik gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van wie zou het niet mogen na 22.00 uur. Gewoon doen. Het is wat anders als iemand dan gaat boren of zijn badkamer gaat verbouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Draai het om: stoort het jouw als de buurman om 23:00 nog stofzuigt? Of hoor je dit niet eens in je goed geisoleerde (vrijstaande?) huis? Ik weet dat mijn buren mij niet horen en zuig wanneer ik zin heb ... en dat kan ook 's nachts om 01:00 zijn....

Normaal hoort het na 22:00 stil te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal mag dat wel. Zolang je maar te veel en te luid geen lawaai maakt zodat de buren wakker worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt helemaal aan de gehorigheid van je huis en aan je buren. Is je huis erg gehorig en gaan je buren vroeg naar bed, dan zou ik het niet doen. Maar als niemand er last van heeft, waarom niet?