Hoe noem je een soort muurtje dat je tussen 2 ruimtes kan plaatsen?

Ik bedoel een soort houten/kunstof afscherming die een ruimte gedeeltelijk afschermt. Het wordt ook veel gebruikt in kleedruimten en badkamers.
Alvast bedankt voor je antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Het beste antwoord

Scheidingswandje (meestal een compleet wandje, maar eenvoudig verwijderbaar)

Room divider (vast wandje van vloer tot plafond, maar niet van muur tot muur, je kunt er omheen lopen. Een boekenkast kan bv ook als room devider worden gebruikt.)

Kamerscherm (verplaatsbaar scherm, niet van wand tot wand, meestal ook niet tot aan het plafond. Staat op zichzelf, soms inklapbaar).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ mooi antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
compleet antwoord +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Als dank 10 punten voor jou!

Andere antwoorden (4)

Kamerscherm?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Room divider, scheidingswand of kamerscherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een raamkozijn