Waar kan ik een goed, goedkoop whiteboard kopen?

Bij ikea hebben ze alleen maar van die whiteboards op glas, ik zoek een echt whiteboard. Niet al te duur, liefst met stiften erbij. Iemand ervaringen/suggesties?

Toegevoegd na 14 minuten:
Hij moet wel nieuw zijn, niet 2e hands dus..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
2.4K

Het beste antwoord

Op Marktplaats.nl of Tweedehands.nl.
Op Marktplaats staan er ca. 100 te koop, zie onderstaande link.

Toegevoegd na 3 minuten:
bv nu geplaatst:
Whiteboard in redelijk goede staat afmeting
90 cm x 120 cm + 90 x 180 cm + 100 cm x 150 cm + 120 cm x 240 cm vanaf E 20,- per stuk de betere kosten tussen de E 20,- en E 55,- excl. btw
Ook flipover's en prikborden
Wilnis (tussen Amsterdam en Utrecht)
06-24566333 Niet op zondag.
http://diversen.marktplaats.nl/schoolbenodigdheden/495893324-whiteboard-diverse-maten.html

Toegevoegd na 35 minuten:
Het is niet helemaal duidelijk of je een klein dingetje zoekt (Action, Blokker, Xenos onder de 10 euro) of een echt whiteboard van 120x100 cm of zo.

Voor de kleintjes kijk even bij de op http://forum.fok.nl/topic/1065732

Voor de grote whiteboards: toch even kijken op marktplaats, daar staan ook genoeg aanbiedingen van nieuwe (120x90 voor 69,95+btw gezien).
(Een grote is tweedehands ook prima en echt veel goedkoper, schoonmaken kan met spiritus.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wij hebben er wel eens één bij de V&D gekocht.
Maar je zou ook eens bij b.v. de Xenos of de Hema kunnen kijken. Bij de Hema verkopen ze op het moment een whiteboard met weekplanner, maar ik weet niet of je dat zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Action hebben ze er ook en verschillende maten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de blokker verkopen ze het volgens mij voor maar 4 euro. ik weet niet zeker of er stiften bij zijn, maar die kun je ook voor 1 euro ofzo bij de action kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er 1 gezien bij de blokker zijn ongveer 8 euro en er zitten stiften en magneten bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd bij de Action, wij hebben er ook 1 vandaan. Werkt prima en lekker goedkoop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ikea hebben ze er ook en niet duur
Bronnen: