Waar vind ik een kussensloop voor een tweepersoons Spaans kussen met de maat 40 x 160 cm?

Ik hoef geen kussen, alleen de sloop (40 x 160 cm!)
Op internet kan ik het niet vinden...

Toegevoegd na 13 minuten:
Bedankt voor de suggesties maar graag een adres.
Zelf maken ga ik niet doen.

Toegevoegd na 2 uur:
Dus graag een adres waar ze het hebben...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lastig, zo'n incourante maat.
zelf maken wellicht??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je per se in NL kopen of kan online bestellen ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had de hoop om het vandaag ergens in Amsterdam te kunnen kopen... Had ik direkt in de toelichting moeten zetten. Dom, dom, dom. :'(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, da's echt balen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom wel weer eens in Spanje...

Antwoorden (6)

Misschien bij een Spaanse webwinkel die ook naar het buitenland levert. Tegen extra verzendkosten uiteraard, maar een sloop is geen enorm pakket, dus dat zal wel meevallen. Anders - en dat zou ik doen - een lap stof kopen en even wat naden stikken. Ik heb al vaak slopen genaaid en het is echt heel erg simpel. Vijf minuten werk. Als je er een ander sloop bijhoudt, zie je hoe makkelijk het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn 1e reactie is het op een Spaanse website te proberen,als het idd iets uit Spanje is.
Maar ik ben bang, dat je zelf aan de slag moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je woont in Amsterdam en op MP. staat een advertentie van een mevrouw die naaiwerk zoekt.
Ik denk een goede oplossing.

http://diensten.marktplaats.nl/kleermakers-en-kledingontwerpers/207626663-ervaren-ontwerpster-en-naaister-zoekt-thuiswerk.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen bekende die weleens naar Spanje gaat en er dan een voor je meeneemt want hier kosten ze bijna niets(in Spanje bedoel ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens www.gezondkussen.nl

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga eens in duitsland kijken. ik weet dat ze daar wel grote kussenslopen verkopen
weet alleen dat ze in een beddenzaak ofwaar ze bedlinnen verkopen te krijgen zijn.weet alleen dat het vlak over de grens is
misschien ff googlen

succes
Bronnen: