Wat is een redelijke prijs voor een CV onderhoudscontract?

CV ketel is in eigendom. Wat is een redelijke maandprijs voor een onderhoudscontract?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie prijs, maar helaas...(ver) buiten de regio.

Het beste antwoord

Gemiddeld wordt er tussen de 5 en de 10 euro per maand gevraagd voor cv onderhoud. Dit is afhankelijk van de voorwaarden van het contract. Bij het goedkoopste abonnement worden vaak nog voorrijkosten in rekening gebracht in geval van storingen. Bij het duurste contract is dit ingedekt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij duurste contract tevens geen arbeidsloon bij reparaties.

Wat je bij het goedkoopste contract dan hel hebt is jaarlijkse inspectie en garantie dat bij storingen binnen 24 uur een monteur op de stoep hebt staan. Is ook wel wat waard.

Zo had ik zelf een paar jaar geleden geen onderhoudscontract, toen midden in de winter mijn cv ketel de geest gaf. Pas 3 weken later kon een installateur een nieuwe ketel plaatsen. Duurde natuurlijk veel te lang en heb toen de installatie zelf maar gedaan, maar was wel even lang en hard werken.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rond de 110 euro per jaar (Randstad). Als je lid bent van Vereniging Eigen Huis dan krijg je korting bij Veenstra. Wij hebben een eenmanszaak, bevalt heel erg goed.