wat is het uurtarief van een schilder?

De binnenwanden van ons gehele huis moet geschilderd worden. De verf kunnen we zelf regelen. We vragen ons daarom nog af wat een schilder ongeveer per uur kost?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Als je bij een schilders bedrijf prijs op vraagt,kom je al gauw uit op een uur tarief van 70 tot 80 euro,je moet wel bedenken dat het zo veel is door vervoer,kwaten branders enz.
Je kan natuurlijk ook gaan voor een klusser die zijn aanzienlijk goedkoper.
Struin is goed op internet,dat kan veel geld opleveren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kwaten is natuurlijk kwasten.
burgos
9 jaar geleden
Van 15,- zwart, maar dan ziet het er waarschijnlijk niet uit.
De paar schilders die ik kan rekenen zwart minimaal 25,-
Tot 45,- wit en echt goed.
Rond de 30 a 35,- lukt het je waarschijnlijk wel om een gewoon goeie schilder te vinden.

Let trouwens op met zelf verf regelen, bespreek dat van te voren, schilders willen vaak alleen met merken werken die ze kennen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Schilders willen inderdaad zelf het merk van de verf kiezen. Begrijpelijk, want het resultaat hangt daar voor een groot deel van af. Ook is het zo dat zij er vaak in slagen de verf noch goedkoper te regelen dan jij.