waar kan ik kunst fruit kopen?

Ben op zoek naar kunstfruit.
niet dat super nep uitziende plastick fruit.
maar kunstfruit dat net echt lijkt.
Ik wil het niet via internet bestellen. En graag in Den haag of daar vlakbij.
Wie kan mij helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
3.6K

Het beste antwoord

Ik weet niet of je een Intratuin in Den Haag hebt, maar daar hebben ze mooi kunstfruit, niet echt goedkoop, maar bijna niet van echt te onderscheiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij hebben ze bij Xenos houten kunstfruit liggen,
Ik heb het hier in mijn stad zien liggen bij een kleine woon accesoires winkel.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
https://www.indoortweepuntnul.nl/webshop/kunstbloemen-en-planten/kunstfruit-kunstgroenten/