Wat is de grootste zitzak balina?

Ik ben op zoek voor twee zitzakken met rugleuning voor in mijn kamer.
Ik zag dat een balina zitzak een rugleuning heeft.
Nu de vraag is welke mawt van een balina zitzak het grootst is? Ik zag als grootste 90 x 75 cm.
Zelf denk ik dat die wat te klein is ( kben best lang )
Of zijn er andere zitzakken met rugleuning en niet al te klein.
Alvast bedankt

Mvg robin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Sit&Joy zitzakken hebben ook een rugleuning en hebben grote maten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lazy Jack zitzakken zijn er in diverse maten, waarvan de afmeting 230 x 180 cm de grootste is. (zijn ook verkrijgbaar in de maten 140x110cm en 180x140cm)

Je kan er een eigen tekst op laten maken, ook zijn ze maken schoon te houden omdat het van zeildoek is gemaakt.