waar haal ik een flessentuin fles vandaan?

ik heb wat gelezen over een flessentuin, en het lijkt me leuk te proberen, ik kan alleen nergens een fles vinden. hij moet niet groter zijn dan een halve meter doorsnee, en niet te duur. WIE HELPT MIJ????

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien zoek je onder de verkeerde naam: zo'n fles heet o.a. een 'Dame Jeanne'. Ik heb er zelf ook een (als je niet te ver weg woont) al weet ik de precieze diameter niet.

Je kunt ook een goudvissenkom gebruiken.

een mooie glazen bak of schaal kan ook goed dienst doen. Toegevoegd na 2 minuten: http://www.brouwmarkt.nl/catalog/gistingsflessen-glas-c-255_43_177.html hier hebben ze dergelijke flessen Toegevoegd na 2 minuten: voor niet veel geld

Bedoel je zo'n grote fles waar in de jaren '70 iedereen een mini-tuintje of een goudvis in had? Dat zijn flessen die oorspronkelijk gebruikt werden voor het zelf maken van wijn. Inhoud meestal 25 liter. Veel mensen hebben ze nog op zolder staan en op rommelmarkten kom je ze ook nog wel tegen. Kijk eens op Marktplaats!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100