Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik een goed dekmatras voor mijn 2 bedden, formaat 2m bij 1.80m?

Bij ikea vind ik alleen 2 bij 90cm, maar wil hem gebruiken om van mijn 2 losse matrassen toch 1 matras te makken en de gleuf dus weg te werken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb ze nu wel gevonden bij ikea, maar misschien raden jullie mij iets beters aan voor een soort gelijke prijs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben er een van Ikea in de caravan. Bevalt wel. Nu na 8 jaar, is ie wel aan vervanging toe, vooral omdat ie "groter" wordt in het gebruik.
Als je er dagelijks op ligt zou ik een betere kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij de Hema!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Matrasdirect,Beterbed,wehkamp enz...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een beddenspeciaalzaak verkopen ze toppers voor boxspring. Die hebben ze ook in de maat, die jij zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leenbakker heeft verschillende matrastoppers in het assortiment, o.a. traagschuim 180x200, € 169,--.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie net dat ze er nog een in de aanbieding hebben ook:
Matrastopper Basic
Interieur : Kern van 3 cm SG25 polyetherschuim
Hoogte : 4 cm
Hoes : 100% polyester
Onderhoudsvoorschrift
Regelmatig keren / draaien en luchten.
200x180 van € 89,99 voor € 69,99
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link werkt niet en traagschuim zie ik er maar 1 van €169, maar die is voor die prijs als 80x200 en niet in mijn uiteindelijke afmeting te vinden :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk koudschuim
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel niet koudschuim, maar traagschuim, van dat nasaspul. Bovendien is het wel voor 180 x 200, ik heb zelf die van 80x200, en die kostte € 79,-- (ligt overigens heerlijk).
Maar wat betreft de link, tik dan zelf even Leenbakker in, en vervolgens matrastoppers, en je komt er vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de matrassen en matrastoppers staan bij elkaar op de site van LB, ik heb zo het vermoeden dat jij bij matrassen hebt gekeken..........

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding