Op welke site vind ik voorbeelden van slaapkamers in Moorse stijl?

Ik zou mijn (kleine) slaapkamer graag inrichten in Moorse/Marokkaanse stijl. De hoofdkleur wordt alleszins Turkoise met okergeel. Maar dit is uiteraard niet voldoende. Ik wil ook mijn bed en kast "pimpen" zodat ze er meer Moors uitzien, de juiste vensterbekleding gebruiken enzovoort.
Nu zoek ik sites waar ik voorbeelden (afbeeldingen) kan zien van een Moorse stijl die me op weg kunnen helpen.

11 jaar geleden
in: Interieur
1K
burgos
11 jaar geleden
Ben even voor je aan het zoeken geweest,maar als je Marokkaanse slaapkamers en
ideeen daar voor wild bekijken is er een site -Marokkaanse slaapkamers,kijk daar eens even op.
Je hebt daar veel voorbeelden om je slaapkamer op te pimpen.
liveisgreat
11 jaar geleden
wauw, jammer dat je het niet in een antwoord geschreven hebt, maar bij dezer een duimpje omhoog voor jou!

Het beste antwoord

Ik heb een site gevonden waar je wellicht wat inspiratie op kunt doen:
http://www.vidarustica.nl/1/landhuizen/finca-la-morera/