Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek gordijnrails voor om in de caravan te bevestigen, iemand ideeen? Het moet natuurlijk stevig zijn maar niet te zwaar...help me..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

rails voor vitrage.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit bij de hema uitschuifbare rails gekocht, die niet zwaar was.Maar ik denk dat je in bouwmarkten ook wel zoiets kunt vinden, of bij stofferingszaken,maar daar kunnen ze wel wat prijziger zijn
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Je kunt rails van plastic kopen bij een bouwmarkt,dit zijn meestal lange stukken,maar die heb je zo op maat gezaagd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe zwaar en of het voor overgordijnen of vitrage is.
Als het voor vitrage is kun je spiraal gebruiken dat kun je spannen.
Dat kan natuurlijk ook voor kleine lichte overgordijntjes.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is voor een caravan. Moet een knap grote caravan zijn wil 'ie zulke grote ramen en dus gordijnen hebben dat die te zwaar worden.
gewoon gordijnrails kopen met ophangbeugeltjes bij een bouwmarkt, goedkoop en gemakkelijk.
Het zijn de soort gordijnen die het gewicht bepalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, die rails maken 't gewicht niet. En de gordijnen eigenlijk ook niet, want 't is een caravan, dus hoe groot/zwaar kunnen die gordijnen nu zijn...
Bij De Wit in Schijndel hebben ze alles voor kamperen, caravans en campers.

.

http://www.de-wit.nl/nl/info/de-winkel-in-schijndel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, bij iemand die alles voor een caravan heeft, kan ook caravan handel bij je in de beurt zijn.
Bij een kampeerzaak koop je van die strips voor buiten op de caravan. Deze zaag je op maat. Vervolgens stik je in de gewenste stof een tunnel. Daarin stop je dik electradraad
en dat past dan in de gleuf van de strp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding