Ik zoek gordijnrails voor om in de caravan te bevestigen, iemand ideeen? Het moet natuurlijk stevig zijn maar niet te zwaar...help me..

Weet jij het antwoord?

/2500

rails voor vitrage.

Ik heb ooit bij de hema uitschuifbare rails gekocht, die niet zwaar was.Maar ik denk dat je in bouwmarkten ook wel zoiets kunt vinden, of bij stofferingszaken,maar daar kunnen ze wel wat prijziger zijn

Je kunt rails van plastic kopen bij een bouwmarkt,dit zijn meestal lange stukken,maar die heb je zo op maat gezaagd.

Ligt eraan hoe zwaar en of het voor overgordijnen of vitrage is. Als het voor vitrage is kun je spiraal gebruiken dat kun je spannen. Dat kan natuurlijk ook voor kleine lichte overgordijntjes.

gewoon gordijnrails kopen met ophangbeugeltjes bij een bouwmarkt, goedkoop en gemakkelijk. Het zijn de soort gordijnen die het gewicht bepalen.

Bij De Wit in Schijndel hebben ze alles voor kamperen, caravans en campers. . http://www.de-wit.nl/nl/info/de-winkel-in-schijndel

Bij een kampeerzaak koop je van die strips voor buiten op de caravan. Deze zaag je op maat. Vervolgens stik je in de gewenste stof een tunnel. Daarin stop je dik electradraad en dat past dan in de gleuf van de strp.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100