Wie heeft een goede tip om voor tijdelijk (gratis/goedkoop) vaste vloerbedekking op een houten vloer te kunnen leggen?

Door lekkage vanaf de bovenverdieping die we aan het renoveren zijn, is de vloerbedekking in de woonkamer onbruikbaar geworden. Nu zoeken we een (zeer) goedkoop alternatief voor vaste vloerbedekking, voor een half jaar tot een jaar, want daarna is de benedenverdieping pas aan de beurt om gerenoveerd te worden. We kunnen tussentijds niet op de planken vloer wonen omdat deze daar niet geschikt voor is.

Toegevoegd na 1 dag:
Inmiddels wollen tapijt (nieuw!) kunnen kopen voor 1,25 euro per m2. Dank jullie voor het meedenken.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik laat de vraag nog even staan voor andere reactie`s die wellicht voor anderen van nut kunnen zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3.6K

Antwoorden (3)

Ga wat winkels langs en kijk of ze restanten hebben, en niet bang zijn dan om 2 kleuren naast elkaar te gebruiken
anneliez
12 jaar geleden
Kwantum en Leen Bakker verkopen vaak de laatste resten van een rol voor een habbekrats, en verder zou je kunnen kijken op Marktplaats voor restpartijen. En gratis? Als je niet al te kieskeurig bent, kun je op de grofvuilophaaldag vaak hele tapijten vinden op straat (hier in Amsterdam tenminste).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed koop ,kunst gras !!:)is vaak ook water bestendig,je moet wel van groen houden . Wat ook voor balkons tekoop is je hebt het in diverse kwaliteiten €€