Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zitten er geen handgrepen aan een wasmachine?

12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb pas een wasmachine helpen verhuizen en me ook afgevraagd waarom er aan die zware dingen geen handgrepen zitten, wel ik kan niets bedenken waarom ze er niet aan zitten!
Al was het maar een uitsparing in de zijkanten of zo iets.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Huidige wasmachines zijn volautomatisch.
Je steekt hem in het stopcontact, zorgt dat deze is aangesloten op een afvoer en aanvoer en vervolgens is het slechts kiezen voor het gewenst programma.
Menselijke handelingen zijn dus echt niet meer nodig om het apparaat werkend te houden en van energie te voorzien.
Om die reden rust men ze niet meer uit met handgrepen.
Ze zijn nutteloos geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat hij niet bedoeld is om mee te nemen, je zet hem ergens neer en laat hem daar staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze bedoeld om het geschouw voor dat hij staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is met al het zware dan zo, aan een bankstel zitten ook geen handvatten en aan een grote kast ook niet. (behalve de deuren dan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoort niet volgens mij...
Omdat het niet de bedoeling is dat je ermee aan de wandel gaat. Als hij eenmaal waterpas staat, zo laten staan
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Omdat, als ie eenmaal op zijn plek staat,hij zelden verplaatst hoeft te worden.
Dus omdat ie weinig getransporteerd hoeft te worden en handvatten maar lastige uitsteeksels zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding