Weet er toevallig iemand een mooie tekening voor op een muur?

Ik zou graag op een muur in mijn kamer een mooie tekening zetten , maar weet niet goed welke. Die muur is licht-olijfgroen en mijn andere muren zijn bordeaux. Iemand misschien een ideetje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je die zelf tekenen?
Annswers
13 jaar geleden
Olijf groen en bordeaux?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ga ik hem wel zelf tekenen/schilderen.

Antwoorden (11)

Een Bos.
een strand/horizon

Een dier wat je leuk vind. een dolfijn ofzo
13 jaar geleden
Een fantasy draak, beetje in Chinese stijl misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is mooi voor aan de muur.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik had wel verwacht dat ik minnetjes zou krijgen. Mooi is een rekbaar begrip wat de ene mooi vindt, vind de andere niet mooi en andersom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ooit bij iemand een stadsgezicht van parijs op de muur gezien, was prachtig.
gewoon bij zo'n souvenier kraam een tekening kopen, in bv 100 vakjes verdelen, op de muur ook lijnen trekken, zodat je ook 100 vakjes hebt, maar dan groter, zodat je het schilderij gemakkelijk na kunt tekenen en dan inverven.

maar een disney figuur of iets van sesamstraat is ook leuk, misschien kun je dat op de een of andere manier eerst op de muur projecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor kamer heb je?
Hoe groot is je muur?
Wat zijn je lievelingskleuren?
Hoe oud ben je?
Wat zijn je hobby"s?
Popsterren, filmsterren, zangers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een willekeurige foto,en plaats hem onder een overhaedprojector.
Projecteer het op de muur,en je kan de contouren zo natekenen en eventueel inkleuren.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoihoi, Ik heb zelf ooit een muurschildering gemaakt,
dit om scheuren in de muur te verbergen in de huurflat waar ik toen woonde. Had het nog nooit gedaan maar was en ben nog steeds zeer trots op het resultaat. Het is alleen jammer dat dat niet mee kon naar mijn nieuwe woning haha. Ik zal een foto toevoegen misschien spreekt het je aan misschien ook niet. ben wel zeer benieuwd naar wat het gaat worden bij jou. Misschien is een "oerwoud" idee meer passend bij de achtergrond kleur met bijvoorbeeld planten met weer rode of bordeaux rode bloemen er in.
Heel veel succes ermee in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je heb ook nog de mogelijkheid van fotobehang, Je kan je eigen foto laten drukken op behang. Dus misschien je favoriete vakantiebestemming...of een beroemd schilderij
En er zijn natuurlijk nog de vaste behangetjes, met het beukenbos, tropisch strand, waterval, noem maar op....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op www.muurstickers staan ook leuke dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt als of je kamer vrij donker is qua kleur - klopt dat? Misschien zou je door het aanbrengen van een muurschildering of tekening een mooi, licht accent kunnen zetten. Heb je al eens aan leemverf gedacht? Zelf werk ik vaak met Tierrafino (www.tierrafino.nl). Je kunt de producten kopen bij www.eco-logisch.nl in Amsterdam.
Je kunt voor ideen ook kijken op http://balancingwalls.com/BalancingWalls_Interior_with_Intention/Feng_Shui_Muurdesign.html

Veel plezier met het omzetten!
Lioba
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eentje van de fjorden in Noorwegen