wat voor kleur laminaat past het best bij notenkleur meubels met zwart hoogglans woonkamer is ongeveer 4m breed en 6m lang bankstel is ook zwart.

dacht zelf aan antraciet laminaat of silver maar ben bang dat de ruimte kleiner oogt/word gordijnen worden hoogstwaarschijnlijk donker, iemand tips!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
2.7K

Antwoorden (5)

- Je laminaat moet iig 2 tinten verschillen van kleur ten opzichte van je meubels (lichter of donkerder)
- Met hoge plinten (tegen de muur) zorg je dat een vloer groter lijkt dan hij is.
- Leg je laminaat in de zelfde richting als dat het licht binnen valt in de kamer
- Als je 1 muur een lichte kleur geeft en de rest wit laat wek je de indruk dat een kamer langer is. Met een donkere kleur juist kleiner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou inderdaad misschien beter voor een lichtere kleur kiezen aangezien je de rest zo donker hebt. Je kunt lichtgrijs nemen, of lichtbruin ofzo. Maar ik zou niks donkers nemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je veel donker in je meubels hebt is het verstandig om een lichte kleur laminaat te kiezen. Zo breng je evenwicht in je kamer.

Hele lichte tinten laten zich makkelijk combineren met licht tot donker hout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antraciet lijkt me een goede keus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zelf nooit echten houten meubels zetten op een laminaat vloer. Je ziet dan vaak meteen dat het nep is. Is tegels geen optie?
Een warme grijstint past mooi bij je warme noten hout.