Wie weet waar ik deze kast (zie foto) kan vinden op internet om te bestellen?

Ik heb een kast geleend van een vriendin. Ze wil hem graag terug, maar hij is zo goed bevallen dat ik hem graag ook wil aanschaffen. We weten niet waar hij ooit is gekocht.. Hebben jullie toevallig een idee/ link?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op de website van Neckerman ,staat een kast als deze afgebeeld,welke erg veel overeenkomsten heeft. Mogelijk kunt U met dit bedrijf contact opnemen en vragen of de kast ook in 2 deurs (nog) te koop is. ( degene op de afbeelding is een 3-deurs,misschien de grote broer van ) http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D151330599&trackc=f110e250 Groet:Zoekertje

Ik heb een tijdje terug een kast bij Kwantum gezien die hier heel erg op leek of misschien wel exact hetzelfde was. Het was de Kwantum in Utrecht. Of ze hem nog hebben weet ik niet, is toch zeker al 3 maanden terug.

Ikea kan je altijd proberen. Grote kans dat ze het daar verkopen.

Lijkt op een van Leen Bakker.

Is dat niet de Billy van de Ikea?

Het is zeker niet de Billy van ikea, dat is namelijk een boekenkast. Maar het zou heel goed de Pax kast kunnen zijn. Even kijken, ik heb hier nog een boekje van de Pax. Die deuren hebben ze niet meer maar wel andere mooie deuren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100