Waarom gebruiken de meeste hotels lakens en dekens, terwijl de meeste particulieren dekbedden gebruiken?

Kennelijk hebben dekbedden bepaalde voordelen ten opzichte van lakens en dekens, anders zouden de meeste particulieren ze niet gebruiken.

Waarom gebruiken de meeste hotels dan toch lakens en dekens?

13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Omdat lakens veel makkelijker en goedkoper te reinigen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is voor de Hygiëne , vind jij het lekker onder een dekbed te slapen waar een ander onder heb leggen slapen