Wat voor plint kan je het beste nemen bij een tegelvloer?

Hout lijkt me niet mooi.
Van dezelfde tegel kan niet, want rand is niet afgewerkt.
Kan het met een zwarte steensoort? Het is een donkere grijszwarte tegel.

Toegevoegd na 18 minuten:
Kwam dit zelf tegen:
http://www.klusidee.nl/Forum/about25308.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk aan een plintenladder !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha..
Klein laddertje speciaal bedoeld om tegen plinten aan te zetten. Hierdoor kan men boven de plinten werken zonder deze hierdoor beschadigd raakt. Ook beter bekent als een niet bestaand gereedschap om beginnende timmerleerlingen bezig te houden: "Kun jij even de plintenladder voor mij halen".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;)

Antwoorden (3)

Kan ook zonder afgewerkte rand ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik persoonlijk mooi vind zijn sierplinten. Die heb je in het aluminium of met een donkere teint wel te koop maar die zijn vaak niet op voorraad. Als je bij de gamma gaat kijken hebben ze daar heel veel ideeën. Wat ook mooi is, is een opstaande rand van tegels tegen de muur aan en dit gewoon dichtkitten. Maar dat doet men vaker in een badkamer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben in de gang ook donkergrijze tegels en als plinten hebben we van die matjes gekocht met kleine vierkante tegels. ca. 5x5 cm. Die maatjes kun je per rijtje gebruiken.
Het is niet de goedkoopste oplossing maar het effect is grandioos.

Op de mp advertentie zitten ze per 2 rijtjes aan de muur.

http://doe-het-zelf-verbouw.marktplaats.nl/tegels/425947717-mosa-tegelmatjes.html