Waar kan ik oude grote olijfolieblikken kopen of krijgen?

Ik wil er graag meditterane planten in zetten en kruiden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer dat ik ver van jou woon
want hier in italie worden ze dagelijks weggegooid
en vaak nog met leuke printen erop ook

Antwoorden (5)

Ga bij restaurants die mediterane gerechten serveren langs. Die hebben ze vast!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaag gewoon bij een restaurant vragen,die gooien ze toch weg.
Ik heb er zelf een aantal bij een grieks restaurant gevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook bij bv een pizzeria. Ik zag ze laatst een keer staan volgens mij op een markt, er stond pinda-olie op. Dus hou je ogen goed open en vraag ze zijn vast blij dat je hun afval meeneemt. Leuk idee om er planten in te zetten. Ben benieuwd hoe je de bovenkant open gaat maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee!
Vraag het eens op de markt aan zo'n tapas-mannetje, die heeft er altijd genoeg van.
Maak nog wel wat gaatje in de bodem voor je gaat planten voor de afwatering :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste winkels met oosterse benodigdheden hebben ze van die enorme cans sla- en olijfolie. Vooral winkels die zich richten op de Chinese markt. Maar dan zijn ze wel nog vol, dus dat wordt doordrinken ;-)

Lege blikken kun je eigenlijk bij vrijwel elk restaurant dat ze gebruikt (dus meestal buitenlandse restaurants) gewoon krijgen. Even kwestie van vragen.