Ik ben op zoek naar een zit/ligbed voor buiten, die je in zitstand kunt gebruiken, maar ook naar achteren kunt kantelen, zodat je ligt.

In wellnesscentra hebben ze vaak zulke stoelen. Het gaat om de stoel die ik heb bijgevoegd als plaatje. Ik heb een site gevonden waar je die kunt kopen, maar ik vind 325 euro veel te veel geld. Ik heb al bij zaken als leen Bakker, Karwei, Kwantum, Gamma en Praxis gekeken.
(Een online winkel mag ook.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2K

Het beste antwoord

Bij Blokker verkopen ze een goedkope variant: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42255&productId=15889
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha, bedankt voor de tip.
Ligt ie lekker, gdv? En is het inderdaad echt zo'n stoel die je kunt kantelen terwijl je gewoon kunt blijven zitten/liggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is zo een stoel die je kunt kantelen terwijl je zit/ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook zoiets, van een andere winkel, gekocht voor 49,95. Prima!

Andere antwoorden (3)

Is een stretcher/ligbed niet een goed alternatief? Verkrijgbaar bij kampeerzaken, net nog veel modellen gezien bij oa de kampeerwinkel.nl geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een stretcher is niet echt lekker om in te 'zitten', is mijn mening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, een stretcher is inderdaad niet om in te zitten. In zo'n wellnesscentrum vind ik het juist zo heerlijk dat ik eerst een boekje kan lezen en dan zonder op te staan me zo achterover kan kantelen. Zo'n stoel ligt sowieso al heerlijk voor je rug, omdat je bovenbenen omhoog liggen.
Volgende maand praxis, 75 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens hier:
http://www.obelink.nl/kampeer-accesoires/lichtgewicht-stoelen.html#1

of bij een andere kampeer-winkel, vaak veel goedkoper dan bij de zaken die je noemde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt Heidi. Ik heb helaas niet gevonden wat ik zoek.