op dit moment kan je het niet meer repareren, maar om het in de toekomst te voorkomen kan je speciale wax kopen waarmee je je leren stoel kan inwrijven en als de kat dan gaat krassen krast die alleen de wax eraf en hoef je je stoel alleen maar opnieuw weer in te wrijven met wax
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Leer is een natuurproduct en als de kras diep is is het jammer maar je kan het proberen te camoufleren er zijn stiften te koop bij meubelzaken. Kijk maar eens naar je schoenen een kras krijg je ook niet weg. Ja als je hem dicht gaat smeren mer poets maar op meubels is dat niet aan te raden als je er met je kleding tegen aan komt. Heb je weer een probleem hoe krijg je die vlek weer uit je kleren. Kleur eventueel het lichte leer bij met een stift en blijf er verder vanaf het is erg maar het kan alleen maar erger worden.