ik wil mijn donkergele velours gordijnen ,donkerblauw verven ,en blauw wil niet dan word het groen

Toegevoegd na 6 minuten:
ja ik wilde dan weten wat ik dan het beste kan doen ,wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
6.7K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zijn je gordijnen grotendeels van polyester, en dit kan je gewoon niet goed verven.
Alleen natuurlijke vezels als katoen, linnen en zijde kan je goed verven met de verf die voor ons consumenten te koop is. Er bestaat wel een katoenvelours, maar deze heeft een minder mooie glans dan het echte 'ouderwetse' velours.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

WANT: Geel + blauw = groen. Tadaa!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou jij ze eerst moeten ontkleuren
ik weet alleen niet of dan de kwaliteit van de gordijnen nog zo jofel is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt overwegen om ze te laten verven bij de stomerij, als je het nl zelf gaat doen, moet je ze eerst ontkleuren, en dan verven. Afhankelijk van het gewicht van je gordijnen ben je meerdere verpakkingen à ca. 14,-- kwijt voor ontkleuren, en dan nog eens hetzelfde voor het verven. En maar hopen dat ze mooi worden. Misschien is het de moeite om eens uit te rekenen wat je kwijt bent aan nieuwe gordijnen? Als je ze zelf kunt maken valt het best mee, en bij Leen Bakker maken ze ze gratis bij stoffen ik dacht van 10 euro en hoger.