Ik ken een keuken met precies dezelfde tegeltjes. En die tegeltjes zijn er daar op gegaan rond 1975. Die zijn toen nieuw gekocht.
Waarschijnlijk is dit bijzettafeltje in ongeveer dezelfde tijd gemaakt.
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Ténzij de tegels pas later op het al bestaande tafeltje geplakt zijn.
Hummel122
2 jaar geleden
Dat was ook mijn idee. Het tafeltje ziet er echt ouder uit dan 1975.
LeonardN
2 jaar geleden
@Hummel122 Dat maakt de vraag nog interessanter, want ik zat het omgedraaide te denken.
We komen dan op de voorvraag.
Als het tafelframe uit 1960 is, de tegeltjes uit 1970 en het gecombineerde product in 1980 is geassembleerd, wat is dan het antwoord op de vraag?
1960 of 1980? (of zelfs 1970?) Beetje als https://mens-en-samenleving.infonu.nl/filosofie/144800-de-paradox-van-het-schip-van-theseus.html
burgos
2 jaar geleden
Grasmaaier heeft gelijk, en dan ook helemaal.
Wij maakte deze tafeltjes van 70 tot 1982.
Bijzet tafels en salon tafels, daar hebben wij er duizenden van gemaakt.