Wij zoeken een grote bdkamer showroom

Wij willen een nieuwe badkamer en daarom ideeen opdoen in een grote showroom. Wie raadt ons een mooie showroom aan?

Toegevoegd na 4 minuten:
regio Zuid Holland / Utrecht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Antwoorden (6)

De baderie!!

www.baderie.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brugman! Kvik! Heb met een combinatie van deze winkels prachtige badkamer gekocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teunissen & Becking in Almelo, het is even omrijden maar zeker de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gemiddelde consument koopt een keer in zijn/haar leven een badkamer. Ga eens kijken komend weekend op de Batibouw in Brussel of volgende maand op de ISH in Frankfurt. Niet naast de deur maar zeker Frankfurt beurs is de moeite waard. Zoek daarna niet naar de grootste of mooiste showroom maar naar een betrouwbare leverancier want dat is echt veel belangrijker. Voor reviews zie TROS Radar Forum. Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wooning in bergschenhoek heeft ook erg veel keus.het is een keuken en badkamer speciaalzaak.
eventueel voor tegels kun je dan in blijswijk kijken bij
jan groen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in Breda heb je een hele mooie showroom. genaamt vegro
kijk op de site voor adres :)