De houtentrap in onze hall zouden wij graag zwart schilderen op de vloer ligt er zwarte laminaat welke kleur zouden wij de muren best schilderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Schilder alles creme, en 1 wand wijnrood,super chiqué!
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon licht houden. Gebroken wit is het beste. Je kunt ook kiezen voor zandkleur, maar het moet wel een rustige lichte kleur zijn.

Je krijgt dan een mooi en chique contrast, anders wordt het allemaal heel donker en somber.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou een lichte kleur nemen
een mooie felle kleur kan ook
gewoon wat jezelf mooi vind is het beste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Licht grijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval een lichte kleur. Een zwarte vloer en een zwarte trap maken de ruimte donker en ogenschijnlijk kleiner. Dus ter compensatie zou je de muren een lichte, frisse kleur kunnen geven.

Hier kun je inspiratie opdoen:
http://www.flexa.nl/#/colors1/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De trap hoogglans zwart, de vloer matzwart of antraciet en het laminaat vervangen door een mooie steen (beton, granito) of vloerdelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Histor heeft prachtige tinten beige en zand. Is met roomwit en zwart hele mooie combinatie!

Toegevoegd na 23 uur:
En niet wit!!! Is veel te scherp met zwart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon wit houden is het mooiste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de muren het best kiezen voor wit. Op de muur zwarte of zilverkleurige lijsten hangen met zwart/wit foto's. Maak gebruik van verlichting in rvs/zilver. De spijlen van de trap in dezelfde kleur schilderen als de muur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De muren vooral licht van kleur houden, maar niet wit, dat oogt dan te streng en te klinisch. Als je van kleur houdt dan kan je wel één accentmuur in kleur aanbrengen, bv. limegroen

Toegevoegd na 1 minuut:
Met "niet wit" bedoel ik dan off-white