ik heb veel oude oude dekens, is er een hulporganisatie die deze wil hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Kledingcontainer gaat ook naar een goed doel. Rode kruis, voedselbank (ja klinkt gek, maar ze zijn er blij mee)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het Leger des Heils, dierenasiels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
asiels zijn bovendien ook héél erg blij met handdoeken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En lakens, oude dekbedovertrekken en dekbedden
vaak willen dierenasielen ze ook graag!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lokale daklozenopvang is er vaak ook erg blij mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk eens aan de Dierenambulance !!!
Ook voor niet gebruikt verpleeg-materiaal, zoals verband, steriele gaasjes, incontinentie-matjes, handdoeken, katten- en hondenvervoermandjes enzovoort.
Zij gebruiken veel van dit materiaal voor zieke en gewonde dieren.