Ik ben op zoek naar een badkamermatje die voor een 'ronde' douchecabine moet komen. Weet iemand waar ik deze kan krijgen?

Het matje moet dus de vorm hebben van een halve maan. In ieder geval aan de kant van de cabine.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou voor deze vraag ook de cirkel van de douchecabine moeten weten. Bij een kleine douchecabine moet de ronding anders zijn dan bij een grote douchecabine.
Ik denk dat zo'n mat op maat gemaakt zal moeten worden.

Het zal dus een lastige kwestie zijn.
Bij badmatfabrikanten zou je mogelijk de vraag kunnen stellen, want pasklaar bestaan ze vast niet.
Ivana
13 jaar geleden
Bij een badkamerspecialist die bijv is aangesloten bij een Baderie; die kunnen het zo voor je bestellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan stroeve matten op rol. Deze kun je krijgen bij bijvoorbeeld de formido, maar waarschijnlijk ook wel de Hoornbach. Deze zou je verder in vrom kunnen snijden voor je eigen douche.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea heeft ook veel soorten en maten.