Welke webshop heeft goede stellingkasten?

zoiets als dit

http://www.abckantoormeubelen.nl/producten/magazijn_stellingen/1324/metalen_stellingkasten_super_250cm_begin.html

maar dan niet voor industrieel gebruik.

praxis heeft ze vaak ook voor een euro of 30 maar die heeft geen webwinkel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1K

Het beste antwoord

http://www.staplesofficecentre.nl/kantoorinrichting/stellingkasten
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Via beslist.nl kom je bij diverse winkels. Ze zijn wel van kunststof. En meer dan 30 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit soort stellingkasten onlangs bij de Karwei gekocht, in de aanbieding voor 29,95. Ze zijn superstevig, kunnen per plank 150 kilo dragen en zijn niet die gammele dingen die je ook wel eens in de bouwmarkt ziet. Volgens mij heeft Praxis ze ook. Enige verschil met het plaatje is dat de planken zelf van hout zijn en niet van metaal.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ah, ik zie dat je ze bij Praxis gezien hebt (even overheen gelezen). Kun je dan niet de dichtsbijzijnde Praxis bellen en ze laten bezorgen? Dan ben je een stuk voordeliger klaar dan die ik in jouw link zie.
13 jaar geleden
Ik heb laatst een stellingkast gekocht via stellingkast.nl. Je kan daar zelf in 4 kliks een stelling configureren. Werkt snel en makkelijk. En je kan er ook nog zijwanden en deuren bij toevoegen. Ook snelle levering, ik had ze binnen 3 dagen.