Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

te veel kabels over de vloer

Ik heb rond mijn zithoek diverse lampen, dus ook snoeren, die naar het stopkontakt gaan. Ik vind al die snoeren over de vloer zo lelijk. Wie weet er een goede oplossing voor?

Toegevoegd na 52 minuten:
ter verduidelijking: er staan 3 lampen op versch. plekken, die aangelosten zijn op een stekkerdoos waarvan het snoer weer naar het stopcontact gaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan al die snoeren met bv dunne streepjes tape aan de onderkant langs de rand van je tapijt plakken. Dan zie je ze alleen bij stopcontact & lamp.

Het stopcontact zelf zou je kunnen kijken of het onderaan de bank gezet kan worden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

bij bouwmarkten verkopen ze een soort spiralen, waar je meerdere snoeren in kan wegwerken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je kan ze natuurlijk wegstoppen, maar een oplossing is ook om ze te vervangen door mooie snoeren. Oa te vinden op snoerboer.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets misschien? Opgeruimd staat....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kabelgootjes zijn er in diverse uitvoeringen en div. kleuren en geven de kamer een opgeruimd gezicht. Ook qua veiligheid is het beter om de kabels weg te werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kun je zo'n contactdoos onder de bank vastmaken, dan hoeft er nog maar één snoer naar het stopcontact en dat zou je dan in een dun kabelgootje kunnen leggen.
Het voordeel van zo'n goot is ook dat het snoer strak ligt ipv als een wirwar, ziet er al iets beter uit.

Maar ik begrijp de ellende, vreselijk al die snoeren
(Lees meer...)
13 jaar geleden
draadloze stroom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier ook zo n hekel aan en heb daarom in het midden van de kamer in de vloer een dubbel stopcontact laten maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding