Waar kan ik het Letto ZIP bed kopen?

Ik vond dit zo'n gaaf bed dat ik hem graag wou kopen. Ik kon hem alleen nergens vinden. Heeft iemand hem ergens gevonden?
http://www.florida.it/Night/Letto%20ZIP/product.php?product_id=64

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die is mooiiii

Het beste antwoord

ja, cool bed he!! ik had laatst ook gezocht, kon hem nergens in nederland vinden (maar misschien toch nog ergens waar ik t ook niet weet?) wel kan je hem bestellen bij florida furniture waar hij vandaan komt, dit is het adres.
MOBILIFICIO FLORIDA Srl
Via E. Gabbana, 72
33080 Prata di Pordenone (PN) Italy
Tel.: +39 0434 612111
Fax: +39 0434 621766
e-mail: giorno@florida.it
e-mail Export Dpt: sales@florida.it
succes! en slaap lekker alvast