wat kun je doen om gratis aan een twee persoonsbed te komen, mijn man heeft ms en wij slapen op de grond op een matras, dit is geen doen voor hem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (9)

Kijk eens op marktplaats.nl, die bieden vaak gratis bedden aan. Mijn bed komt er ook vandaan, slaapt prima. Moest alleen zelf een matras kopen.
Zet anders een oproepje op marktplaats met je verhaal, krijg je vast reacties op met aanbiedingen! succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, zoek op 'gratis af te halen bed' of typ gewoon 'gratis' in de zoekbalk op Marktplaats. Er worden enorm veel spullen voor niets aangeboden op Marktplaats, ik neem aan dat je misschien ook nog wel andere spullen kunt gebruiken...
Misschien niet helemaal gratis maar bij een kringloopwinkel kan je tegen zachte prijsjes ook bedden kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gratisoptehalen.nl of af te halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens bij een grote beddenzaak. Veel beddenzaken, die nieuw verkochte bedden bezorgen bij de kopers, nemen het oude bed weer mee terug. Dit moet dan vervolgens naar de vuilstort. Misschien is er wel een zaak, die u een handje wil helpen.
13 jaar geleden
Praat hier eens over met je gemeente. Ze kunnen misschien wat betekenen op financieel gebied. Dan heb ik het niet over een uitkering. Maar er zijn talloze voorzieningen waar je eventueel recht op hebt.
Mocht je denken waar heb je het over, ik heb dat helemaal niet nodig. Dan is marktplaats, of een kringloop winkel een optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou bv. bijzondere bijstand kunnen aanvragen bij het CWI. Ook de stichting MEE (voor een adres bij jou in de buurt even googelen, zitten over het hele land verspreid) zou een handje kunnen helpen. Je zou het eventueel ook aan je zorgerzekeraar kunnen voorleggen. Succes!

Toegevoegd na 4 dagen:
CWI moet zijn DWI
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij CWI,eigenlijk UWV, is geen bijzonder bijstand aan te vragen. Wel bij de gemeente, bijvoorbeeld op het zogenaamde werkplein waar ook het UWV zit.
Als je man extra verzorging nodig heeft dan kan er mogelijk recht zijn bij het UWV op verhoging van de AOuitkering van 70 tot 100 procent.
Schooien, in de hoop, dat je een goedzak vindt,die je er één aanbiedt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je man extra verzorging nodig heeft dan kan er mogelijk recht zijn bij het UWV op verhoging van de AOuitkering van 70 tot 100 procent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dit soort noodzakelijke dingen heeft de Gemeente een subsidiepotje. Informeer eens bij het sociaal loket.

Plaats een oproep op Marktplaats en houd zelf de advertenties in de gaten, er staan vaak genoeg gratis op te halen artikelen bij.