Stap direct naar uw hypotheekverstrekker.
die kan u het beste helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgezien van gelijk naar de hypotheekverstrekker stappen is het ook handig te weten of dit een structureel probleem is/gaat worden of dat dit een eenmalig probleem is. Een hypotheekverstrekker kan u alleen helpen dmv uitstel. De rekening betalen kunnen ze niet en in feite moet de hypotheek betaald worden voordat het volgende termijn er weer bij komt. Het kenbaar maken is het beste en ook laten zien dat u er iets mee doet zal u netjes staan. Iedereen heeft wel eens een tegenvaller of een incidentele uitgave of een familiekwestie waardoor dit soort dingen gebeuren, door dit kenbaar te maken heeft de hypotheekverstrekker hopelijk wat begrip voor de zaak. Al zijn er een hoop die heel erg moeilijk zijn, ik hoop dat u er een heeft getroffen die wel begrip heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de bank en leg het uit. Gezien de huidige huizenmarkt zijn ze niet happig om je direct uit je huis te zetten maar zullen ze waarschijnlijk een betalingsregeling voorstellen. Hierbij ligt het er wel aan of je nu geen geld hebt of totaal geen zicht meer hebt op inkomsten. Daarnaast kan oversluiten met een groter gedeelte aflossingsvrij soms helpen.